Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ Η ΠΡΩΤΗ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ WRF 2016

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε ο 2ος κύκλος μαθημάτων στο «Heliotis Enduro School»

ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ – ΠΙΣΤΑ MOTOCROSS ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ - παρά την μικρή, αυτή τη φορά, συμμετοχή - ολοκληρώθηκε το 2ο «Heliotis Enduro School» που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή που μας πέρασε στο Αθλητικό Πάρκο Μοτοσικλέτας – Πίστα Motocross στα Γιαννιτσάνικα της Καλαμάτας, όπου παράλληλα έγινε η πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση στην Ελλάδα των νέων μοντέλων WRF 2016, από την επίσημη εταιρεία εισαγωγής/διανομής μοτοσικλετών Yamaha στην Ελλάδα Yamaha Μοτοδυναμική ΑΕ.
Η εταιρεία είχε παραχωρήσει για δοκιμή τρία μοντέλα των καινούργιων δίχρονων μοτοσικλετών τα οποία φαίνεται να προσφέρουν νέο πάθος και συγκίνηση στους πιο χαλαρούς οδηγούς, κι όχι επαγγελματίες αθλητές, μέσα από μια νέα οδηγική πρόταση.
Ο κ. Χελιώτης μας εξήγησε πως τα νέα μοντέλα WRF 2016 της Yamaha προσφέρουν στους πιο χαλαρούς οδηγούς και χομπίστες αναβάτες και εν δυνάμει καταναλωτές, μια ιδανική λύση και ασφαλή επιλογή μοτοσικλέτας, η οποία επανέρχεται σε κυκλοφορία μετά από 17 ολόκληρα χρόνια…

«Σε συνεργασία με την επίσημη εταιρεία εισαγωγής /διανομής μοτοσικλετών Yamaha στην Ελλάδα, την Yamaha Μοτοδυναμική ΑΕ., κάναμε την πρώτη πανευρωπαϊκή παρουσίαση στο κοινό των μοντέλων WRF 2016, στην πόλη της Καλαμάτας, δίνοντας την ευκαιρία σε υποψήφιους αγοραστές να δοκιμάσουν τα νέα αυτά μοντέλα! Πρόκειται για μια βελτιωμένη έκδοση δίχρονης μοτοσικλέτας, που βγαίνει πάλι στην παραγωγή μετά από 17 χρόνια!
Έρχεται να προσφέρει μια πιο εναλλακτική λύση στον χομπίστα οδηγό που θέλει μια μοτοσικλέτα για να διασκεδάζει και να μην κοστίζει ιδιαίτερα σε συντήρηση και άλλα συναφή», μας εξήγησε ο κ. Χελιώτης που επί σειρά ετών διατηρεί στενή συνεργασία με την Yamaha Μοτοδυναμική ΑΕ.
Να σημειωθεί πως μια εκ των μοτοσικλετών που χρησιμοποιήθηκαν ήταν αυτή του πολυπρωταθλητή στο Enduro, Δημήτρη Βαγγελάκου!


Επιτυχές αν και με μικρή συμμετοχή
το 2ο «Heliotis Enduro School»

Τα μαθήματα Αγωνιστικής Οδήγησης απευθύνονταν σε ερασιτέχνες οδηγούς (amateur) που επιθυμούσαν ν’ αποκτήσουν παραπάνω εμπειρία και παράλληλα να μυηθούν στα μυστικά της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας υπό τις οδηγίες του πλέον αρμόδιου, Δημήτρη Χελιώτη, αλλά και σε οδηγούς με αγωνιστικό βιογραφικό, μέλη της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. και της Μ.Ο.Μ.- Team Spiris που εκπροσωπούν την πόλη μας σε κάθε άκρη της Ελλάδας σε αγώνας του πανελληνίου και περιφερειακού πρωταθλήματος.
Η φήμη του Δημήτρη Χελιώτη προηγείται, καθώς πρόκειται για έναν άνθρωπο με ιστορία στο Enduro και οι εμπειρίες αποτελούν βάση για μάθηση και έμπνευση για πολλούς νεότερους αθλητές.
Η «Φ» βρέθηκε την Κυριακή που μας πέρασε στην πίστα motocross του Αθλητικού Πάρκου Μοτοσικλέτας Καλαμάτας στα Γιαννιτσάνικα και μίλησε τόσο με τον πρόεδρο της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. Παναγιώτη Πατσιλίβα, τον υπεύθυνο της Μ.Ο.Μ. –team Spiris και αθλητής Γιώργο Σπύρη και φυσικά τον προσκεκλημένο δάσκαλο, Δημήτρη Χελιώτη.
Ο κ. Χελιώτης ξεκίνησε ευχαριστώντας την ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. και την Μ.Ο.Μ.- team Spiris για την πρόσκληση: «Την πρώτη φορά που είχαμε καταιγίδες και ο καιρός ήταν άστατος είχαμε πάρα πολύ κόσμο. Τώρα που παραδόξως ο καιρός ήταν πολύ καλύτερος ο κόσμος ήταν λιγότερος», είπε χαμογελαστός ο κ. Χελιώτης αλλά απτόητος, αφού οι δώδεκα περίπου αναβάτες που παρακολούθησαν τα μαθήματα του 2ου  «Heliotis Enduro School» τον κράτησαν αρκετά απασχολημένο καθ’ όλη τη διάρκεια του Κυριακάτικου πρωινού, με την δίψα τους να μάθουν ακόμη περισσότερα μυστικά από έναν διακεκριμένο επαγγελματία οδηγό Enduro!
 «Όποιος παρακολουθήσει απ’ έξω ένα μάθημα και δεν συμμετέχει, θα αναρωτιέται τι είναι αυτά που κάνουμε. Είναι απλές ασκήσεις που ωστόσο είναι πάρα πολύ δύσκολες και ιδιαίτερα κουραστικές, οι οποίες αποσκοπούν να βάλουν τους αθλητές σε μια διαδικασία να δουλεύουν πιο σωστά το σώμα τους. Επιδιώκουμε τη σωστή στάση, το δούλεμα του σώματος.»
Μια απλή συμβουλή του Χελιώτη (ιδιοκτήτης και manager της γνωστής αγωνιστικής ομάδας Worksbike Enduro Team) προς όλους τους αθλητές αφορούσε στον σωστό χειρισμό της μοτοσικλέτας: «…τη μοτοσικλέτα πρέπει να την οδηγούμε δουλεύοντας τα πόδια και τη μέση μας και δεν χρησιμοποιούμε με τίποτε τα χέρια μας. Το 70-80% των ανθρώπων που ασχολούνται είτε σαν χόμπι, είτε πιο επαγγελματικά, συνήθως οδηγούν τη μοτοσικλέτα με τα χέρια με αποτέλεσμα να έρχεται η κούραση και μετά, επειδή το άθλημα είναι ιδιαίτερο, έρχεται η πτώση κι ότι αυτό συνεπάγεται!»
Τα Κυριακάτικα μαθήματα με τον κ. Χελιώτη συμπεριέλαβαν ασκήσεις σωστής στάσης αναβάτη, με στοιχεία οδήγησης, φρένα, στροφές, άλματα και οδήγηση στην πίστα motocross του Αθλητικού Πάρκου Μοτοσικλέτας Καλαμάτας.
Όσο για την εικόνα και το επίπεδο των καλαματιανών αθλητών ο κ. Χελιώτης: «Υπάρχουν αθλητές με πολύ καλά στοιχεία. Έχουν πολύ καλή βάση, το θέμα είναι πως αυτά που γίνονται τώρα, τα παιδιά έπρεπε να τα έχουν κάνει 10-15 χρόνια πριν! Και τώρα που τα κάνουν βέβαια καλό είναι, απλά ο στόχος είναι διαφορετικός. Όταν είμαστε μικροί βάζουμε διαφορετικούς στόχους κι όταν μεγαλώνουμε χαλαρώνουμε κι επαναπαυόμαστε.»
Για το αν θα υπάρξει και τρίτο σχολείο enduro, ο Χελιώτης δήλωσε ανοικτός σε κάθε πρόσκληση ευχαριστώντας την ΛΕΜΟΚΑ και την ΜΟΜ για την συνεργασία αλλά και την Yamaha Μοτοδυναμική ΑΕ για την δυνατότητα παρουσίασης στην Καλαμάτα, των μοντέλων WRF 2016.


«Εφόδια για ασφαλή οδήγηση
στο δρόμο και στην πίστα»

Την ικανοποίησή του για το δεύτερο κύκλο μαθημάτων με δάσκαλο τον Δημήτρη Χελιώτη εξέφρασε στην «Φ» ο πρόεδρος του Αθλητικού Σωματείου ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. Παναγιώτης Πατσιλίβας, ο οποίος άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο και για νέο κύκλο μαθημάτων στην πόλη μας.
«Το Αθλητικό Σωματείο της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. διοργάνωσε μαθήματα Enduro αγωνιστικής οδήγησης σε συνεργασία με την Μεσσηνιακή Ομάδα Motocross. Είναι γύρω στις 14 συμμετοχές κι αυτή είναι η δεύτερη φορά που έρχεται ο κ. Χελιώτης και συνάμα έχουμε την πρώτη παρουσίαση από τη Yamaha Μοτοδυναμική για τα μοντέλα του 2016. Χαρά και τιμή μας να δούμε πρώτοι το WRF 450, των 250 κυβικών και το δίχρονο 250 που για πρώτη φορά μετά από 17 χρόνια η Yamaha κυκλοφόρησε δίχρονο μοντέλο καθώς είχε επικεντρωθεί στα τετράχρονα. Ευχαριστούμε την Yamaha Μοτοδυναμική για την παρουσίαση των μοντέλων της εδώ, να κάνουμε και test ride». Όσο για τα μαθήματα είπε: «Τα μαθήματα πήγαν καλά, έχουμε έναν πολύ καλό δάσκαλο και ευελπιστούμε να ξανακάνουμε μαθήματα. Παίρνουμε τουλάχιστον εφόδια ώστε να οδηγούμε με ασφάλεια και στο δρόμο και στην πίστα γιατί ισορροπία οδήγησης απαιτείται παντού. Με την ευκαιρία αυτών των μαθημάτων οι αθλητές ευελπιστούν να βελτιώσουν την αγωνιστική τους κατάσταση.»
Έτοιμος τον Ιούνιο αναμένεται να είναι ο αγωνιστικός χώρος της πίστας, για να φιλοξενήσει και αγώνες. Έως τότε η πίστα συμπληρώνεται και βελτιώνεται σε καθημερινή βάση και με τη συνδρομή του Δήμου Καλαμάτας και τη συμβολή ιδιωτών χορηγών αλλά και των ίδιων των ανθρώπων της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. οδεύοντας σιγά σιγά προς την ολοκλήρωση της: «Στον αθλητικό χώρο συνεχίζονται οι εργασίες, με την συμπλήρωση χώματος  - από διάφορους χορηγούς αλλά και από εμάς τους ίδιους, συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
Πιλοτικά ο αγωνιστικός χώρος έχει ξεκινήσει με κάποιες δοκιμές, με τον ερχομό περισσότερου χώματος, ωστόσο πιστεύουμε πως μέχρι τον Ιούνιο το Αθλητικό Πάρκο θα έχει ολοκληρωθεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αγώνα. Αισιοδοξούμε πως μέχρι τον Ιούνιο θα ολοκληρωθούν τα συμπληρώματα χώματος σε διαδρομή και άλματα, αλλά το πιο σημαντικό είναι το νερό. Ο δήμαρχος έχει ξεκινήσει εδώ και έναν μήνα τον σχεδιασμό /μελέτη και μέχρι το καλοκαίρι πιστεύουμε πως θα υπάρχει υδροδότηση στον χώρο. Γραμμή ρεύματος έχει ήδη τοποθετηθεί. Παράλληλα ο Δήμος έφερε 300 δένδρα και ο χώρος θα πρασινίσει ακόμη περισσότερο. Όσο πάει και αξιοποιείται η περιοχή και ολοκληρώνεται η εικόνα…».
Κλείνοντας ο κ. Πατσιλίβας επισήμανε πως το Αθλητικό Πάρκο Μοτοσικλέτας δίνει την δυνατότητα σε όλους όσοι το επιθυμούν να προπονούνται και να δοκιμάζουν τις οδηγικές τους ικανότητες είτε σαν χόμπι, είτε επαγγελματικά: «Ευελπιστούμε πως με την ύπαρξη του Αθλητικού Πάρκου Μοτοσικλέτας, όσοι επιθυμούν να έρχονται εδώ να το κάνουν ώστε να οδηγούν σωστά και με ασφάλεια κι όχι στους δρόμους, όπου ο βαθμός επικινδυνότητας είναι μεγάλος για τους ίδιους και όχι μόνον… Μέριμνά μας είναι η ατομική βελτίωση και μετά όποιος το επιθυμεί μπορεί να προχωρήσει σε αγωνιστικό επίπεδο.»
Τέλος ο πρόεδρος της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. ευχαρίστησε τους αντιδημάρχους Αθανάσιο Βασιλόπουλο και Ανδρέα Καραγιάννη για την άψογη συνεργασία.

«"Κλέψαμε" αρκετά
από τον δάσκαλο κ. Χελιώτη»

Εκ μέρους της Μεσσηνιακής Ομάδας MotocrossTeam Spiris, ο Γιώργος Σπύρης δήλωσε στη «Φ»: «Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το σχολείο στο Αθλητικό Πάρκο Καλαμάτας, όπου οι συμμετοχές ήταν μόλις 14, το μάθημα, όμως, ήταν τέλειο!
Το απολαύσαμε όλοι και τολμώ να πω πως «κλέψαμε» αρκετά από τον δάσκαλο κ. Χελιώτη έχοντας παράλληλα την τιμή να δούμε μοτοσυκλέτες Enduro Yamaha 2016 και την μοτοσυκλέτα του πολυπρωταθλητή Δημήτρη Βαγγελάκου, που κερδίζει συνεχώς στο Enduro πρωτάθλημα…» είπε και κατέληξε: «Για τη συνέχεια, ήδη ο πρόεδρος της ΛΕ.ΜΟ.ΚΑ. προγραμματίζει και νέο σχολείο στο εγγύς μέλλον, δίνοντας ξανά έτσι τη δυνατότητα σε όσους έχασαν αυτή την ευκαιρία να μάθουν πολλά και σημαντικά πράγματα για την οδήγηση μοτοσικλέτας.»


Καθυστερημένη στην Ελλάδα…η βασική εκπαίδευση αθλητών!

Σημαντικό για κάθε αθλητή είναι η γνώση των βασικών. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δη στον αθλητισμό με μοτοσικλέτα, η εκμάθηση αυτών των βασικών έρχεται σε μια ώριμη ηλικία, όπου πλέον οι αθλητές έχουν σχεδόν υιοθετήσει έναν δικό τους τρόπο οδηγικής συμπεριφοράς και νοοτροπίας, που δύσκολα αλλάζει ή αποκτά μια πιο σωστή δομή. Αυτό διαπιστώνει και ο κ. Χελιώτης που μέσω της δουλειάς τους και των μαθημάτων στα Σχολεία Enduro που έχει κάνει σε αθλητές τόσο στο κέντρο όσο και στην περιφέρεια, παρατηρεί πως η δίψα για motocross υπάρχει, απαιτείται όμως δουλειά από το Α ως το Ω από τα πρώτα βήματα και όχι όταν είναι πλέον αργά…
«Κρίμα που στην Ελλάδα τα σχολεία γίνονται σε μια ηλικία, που αγγίζουν την Μέση Ηλικία, αντιθέτως θα έπρεπε να γίνει σε ηλικία 10 ετών, στο αρχικό δηλαδή στάδιο.
Η χώρα μας έχει ελλείψεις γενικώς και το θέμα είναι πως τα χρόνια περνάνε και η νοοτροπία παραμένει ίδια. Δεν μπορούμε να την αλλάξουμε. Περνάμε όσα μας έμαθαν οι γονείς, παραδόξως μετά από χρόνια τα περνάμε στα παιδιάς μας κι εμείς, και τελικά αλλάζουν τα πράγματα λίγο!
Ενώ είμαστε μια χώρα που έχει τα πάντα, γιατί μέσα από τη δουλειά μου ήμουν τυχερός να γυρίσω τον κόσμο και έχω δει πως ως λαός έχουμε πολλά κακά αλλά ακόμη περισσότερα καλά και είμαι υπερήφανος ως Έλληνας…»

Η πρώτη «όαση» για αθλητισμό
μοτοσικλέτας στην Καλαμάτα

Μόλις δέκα λεπτά από το κέντρο της Καλαμάτας, η πίστα motocross του Αθλητικού Πάρκου Μοτοσικλέτας Καλαμάτας με θέα το μεσσηνιακό κόλπο εκτείνεται σε μια έκταση εμβαδού 57.540,88 τετραγωνικών μέτρων και προσφέρει σε επαγγελματίες αθλητές αλλά και χομπίστες και εν δυνάμει αυριανούς πρωταθλητές ένα… «σπίτι»!
Ένας χώρος αθλητικός όπου κάθε αθλητής έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τις δυνατότητές του, να τεστάρει τον εαυτό του σε συνθήκες αγωνιστικού τερέν, να μάθει νέα και ασφαλή κόλπα, σε ένα περιβάλλον πρωτίστως ασφαλές όπου θα βρει ανθρώπους να τον βοηθήσουν και να τον καθοδηγήσουν ως προς τον σωστό τρόπο οδηγικής συμπεριφοράς. Κι αν θέλει να πάει κι ένα βήμα παραπέρα, να αποκτήσει συναθλητές και συνοδοιπόρους στον δρόμο μιας αγωνιστικής καριέρας…
Το Αθλητικό Πάρκο Μοτοσικλέτας Καλαμάτας είναι μόλις ο δεύτερος χώρος στην Ελλάδα για αθλητισμό με μοτοσικλέτα. Αντίστοιχο χώρο θα βρει κανείς στην Χαλκίδα, όπου ωστόσο οι δυνατότητες είναι σαφώς λιγότερες, αφού ο σχεδιασμός του αθλητικού πάρκου της πόλης μας έγινε ώστε να προσφέρει πολλές δυνατότητες. Το Αθλητικό Πάρκο Μοτοσικλέτας Καλαμάτας προσφέρεται τόσο για προπόνηση όσο και διεξαγωγή αγώνων και στο μέλλον δύναται να αποτελέσει το «σπίτι» και επίσημων διοργανώσεων και διαφόρων event.
Ερωτηθείς για το Αθλητικό Πάρκο της Καλαμάτας, ο κ. Χελιώτης μας ενημέρωσε πως είναι μόλις ο δεύτερος και καλύτερος χώρος που έχει συναντήσει στην Ελλάδα, χαρακτηρίζοντάς τον μάλιστα ως άλμα προόδου για τον αθλητισμό με μοτοσικλέτα, δεδομένης της γενικής έλλειψης χώρων και ανάλογων υποδομών που δεν συναντώνται στην χώρα μας: «Συνομιλώντας με τον πρόεδρο της ΛΕΜΟΚΑ του είπα πως θα πρέπει να βάλουν μια επιγραφή που θα αναγράφει πως το αθλητικό πάρκο έγινε υπό την αιγίδα του τάδε δημάρχου και δεν έχει να κάνει με πολιτικές πεποιθήσεις. Πρέπει να ξεφύγουμε απ’ αυτά που μας έχουν μάθει, πρέπει να δούμε πιο πέρα. Εγώ ήρθα σε μια πόλη που έχει αθλητικό πάρκο δέκα λεπτά από το κέντρο της! Πρέπει αυτός ο άνθρωπος (σ.σ. Παν. Νίκας) να τιμηθεί. Δημοτική αρχή να παραχωρηθεί χώρο για μηχανοκίνητο αθλητισμό, δεν υπάρχει! Γιατί αυτό εδώ, είναι ένα πάρκο όπου μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα, ενώ το αντίστοιχο στη Χαλκίδα είναι μόνο για αγώνες.
Εδώ τα παιδιά προσδοκούν να κάνουν κι άλλα πράγματα και μακάρι να το πετύχουν. Τους το εύχομαι…».



Σίσσυ Τριάντου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου